top of page

Huisregels Naturelle

Bij NATURELLE zetten we een vertrouwensband centraal, wij hanteren enkele huisregels. 
 

Jouw kwalitatieve afspraak bij NATURELLE 

​

Ik vind het belangrijk dat elke klant optimaal kan genieten van de behandeling. Wanneer je een reservering maakt bij NATURELLE ga je automatisch akkoord met de huisregels.  Om kwaliteit en persoonlijke aanpak te garanderen, werk ik uitsluitend op afspraak.  Afspraken worden telefonisch, via de online agenda op de website of in de praktijk gemaakt. Je krijgt elke gemaakte afspraak bevestigd via mail. 

​

Bereikbaarheid via telefoon en mail 

​

Ik streef ernaar dezelfde dag terug te bellen of te mailen. 

I.v.m. vakanties of opleidingen/trainingen kan dit wel eens 1 dag later zijn.

 

Parkeermogelijkheden 

​

Ik werk in een rustige omgeving met gratis parkeergelegenheid voor de deur van de huidpraktijk. 

​

We beginnen graag op tijd 

​

Om lange wachttijden te vermijden, vraag ik om je afspraak tijdig in te plannen. Omdat ik iedereen tracht te behandelen binnen de afgesproken tijd, vraag ik je om tijdig op de afspraak te verschijnen. 

Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor haar gereserveerd is. 

Wees welkom 15 minuten voor de afgesproken tijd. Zo kunnen we op tijd beginnen. 

​

Je komt te laat 

​

Komt het toch eens voor dat je later op je afspraak gaat zijn, gelieve mij dan tijdig te verwittigen. Indien je later bent, ben ik genoodzaakt om jouw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Hou er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is. De behandeling zal wel voor de helft in rekening gebracht worden. 

​

Annuleren van jouw afspraak 

​

Ik werk uitsluitend op afspraak en met een nauwkeurige planning. 

Je kan tot 24 uur van tevoren jouw afspraak telefonisch annuleren of verplaatsen. Indien je een afspraak op maandag hebt en deze wilt annuleren, bel of stuur me een bericht voor zaterdag 15.00 uur. 

​

Jouw cadeaubon 

​

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 12 maanden. Op de dag van de behandeling dien je uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet je deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Verloren of gestolen cadeaubonnen worden niet vergoed.

​

Gratis Intakegesprek 

​

Een intakegesprek is een klantgerichte service die NATURELLE aanbiedt en is gratis wanneer je jouw afspraak nakomt. 

​

Hygiënische werking 

​

Bij NATURELLE wordt zorgvuldig omgegaan met de hygiëne en veiligheid. Ik werk met handschoenen, desinfecteer alle instrumenten zodat de hygiëne gewaarborgd blijft. 

​

AfterCare thuisadvies 

​

Tijdens jouw behandeltraject leg ik als huidexpert de focus op een energieke huid. Je natuurlijke uitstraling staat hier op de eerste plaats. Het aftercare thuisadvies na elke behandeling goed opvolgen is een ideale commitment. 

​

Productadvies en afhaalmomenten 

​

Geef me een seintje wanneer je gepersonaliseerd (product)advies wil en je producten wenst op te halen. Ik stem graag persoonlijk een geschikt afhaalmoment met je af. 

​

Betalingen 

​

Betalingen gebeuren met de bankcontact app of cash en meteen na afloop van de behandeling. 

​

Contra-Indicaties: 

​

In het belang van de gezondheid van al mijn klanten stel ik het op prijs als je bij een ziekte jouw behandeling wilt verzetten en ook bij de intake eventueel contra-indicaties, medicatie, ziekte of allergieën wilt doorgeven. 

​

Een onverhoopte allergische reactie 

​

In geval van een (onverhoopte) allergische reactie van producten van NATURELLE dien je contact op te nemen zodat jouw huid een nieuwe analyse/scan kan ondergaan om de allergie te constateren. Indien er sprake is van een reactie welke product- gerelateerd zou kunnen zijn, vul je een klachten allergieformulier in. Zonder dit formulier kunnen wij het product niet terugsturen naar de leverancier. 

​

Retourneren/Ruilen van jouw product 

​

Retourneren of ruilen van bij NATURELLE aangeschafte producten kan binnen 8 dagen na aankoop mits voorlegging van de aankoopbon en mits het product ongeopend en/of ongebruikt is. 

​

Jouw tevredenheid 

​

Wij stellen het zeer op prijs als je eerlijk aangeeft wat je van ons verwacht én wat je wel of niet prettig vindt. Dit komt jouw behandeling ten goede doordat wij beter op jouw wensen en behoeften kunnen inspelen. Uiteraard hoor ik het heel graag als je tevreden over me bent. Een referentie of aanbeveling op de website/social media achterlaten is de kers op de taart. 

​

Heb je een klacht of ben je ontevreden? 

​

Ook wanneer het eens niet goed is, zie ik jouw mening graag tegemoet. Ik werk samen (ik in de behandelruimte, jij thuis) om jouw huid in de best mogelijke conditie te krijgen en te houden. Wanneer het toch eens mis gaat, laat het dan weten zodat ik de best mogelijke oplossing kan voorzien voor het probleem of jouw klacht. 

​

Privacy 

​

De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke wet en regelgeving op het gebied van privacy. Je gegevens worden gebruikt voor onze dienstverlening en om via e-mail of via een vergelijkbaar systeem onze nieuwsbrief te sturen. Jouw persoonlijke gegevens worden door ons niet verstrekt aan derden.

bottom of page